جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
تجهیز 80 درصد از ایستگاه‌های اتوبوس منطقه 15 به انرژی خورشیدی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از تجهیز 80 در صد از ایستگاه‌ اتوبوس و پایانه های منطقه به سیستم روشنایی سولار ( انرژی خورشیدی) خبر داد. مهندس سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: با هدف بهبود نگهداشت شهر و جایگزینی انرژی پاک، سرپناه‌های ایستگاه اتوبوس و پایانه های منطقه به سیستم روشنایی سولار مجهز می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه  افزود: نصب سیستم روشنایی خورشیدی در 346 ایستگاه حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی بوس و تاکسی) و 12 پایانه حمل و نقل که در این منطقه وجود دارد، اجرا خواهد شد.

سالمی با بیان اینکه افزایش امنیت مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس در ساعات پایانی روز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ یادآور شد: صرفه‌جویی در انرژی، رفع خطر برق گرفتگی‌های احتمالی و زیبایی منظر شهری از اهداف نصب سیستم روشنایی سولار در ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی است.

وی در پایان با تاکید بر سیاستهای مدیریت شهری مبنی بر دستیابی به آسمان آبی زمین پاک یادآور شد: بهره مندی از انرژی خورشیدی به عنوان یک انرژی پاک می تواند گام موثری در این زمینه باشد.

شایان ذکر است، سیستم های روشنایی خورشیدی انرژی حاصل از نور خورشید را در طول روز توسط پنل های فتوولتائیک جذب و پس از کنترل و ذخیره انرژی در باطری و مدیریت هوشمندانه سیستم کنترل بعد از تاریکی چراغ را روشن کرده و موقع روشن شدن هوا آنرا خاموش و بر شارژ مجدد باتری نظارت می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: