جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
آغاز اجرای آزمایشی طرح بهبود فرآیندها و روش‌ها در مناطق 22گانه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز پروژه "بهبود فرآیندها و روش‌ها" در معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق 22گانه خبر داد.

 

مهدی شریفیان ضمن اعلام خبر فوق، هدف از اجرای طرح بهبود فرآیندها و روش‌ها در معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق 22گانه را ارتقای بهره‌وری و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان دانست و افزود: اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری با حمایت اداره کل تشکیلات و بهبود روش‌ها و همچنین همکاری دانشگاه علم و صنعت به تعریف این پروژه پرداخته است.

 شریفیان با بیان آنکه اجرای آزمایشی طرح بهبود فرآیندها و روش‌ها با تشکیل نشست‌هایی به منظور شناسایی خدمات ارائه شده در معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق آغاز شده است، یادآور شد کارگروه‌های چهارگانه‌ای که جهت راهبری مطالعات فوق تشکیل شده‌اند، به زودی وارد مرحله اقدامات عملی در جهت بهبود گردش کار در ادارات مختلف معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق خواهد شد.

به گفته مدیرکل اداره برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای طرح بهبود فرآیندها و روش‌ها به صورت آزمایشی در مناطق 1، 15 و 21 آغاز شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: