جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
راه اندازی سیستم هوشمند تاکسی های تلفنی در منطقه 19

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، شهروندان منطقه 19 می توانند با نصب سیستم هوشمند تاکسی های تلفنی به سهولت خودروی مورد نیاز خود را سفارش دهند.

علیرضا مرآتی بیان کرد: دسترسی به این سیستم از طریق اينترنت تلفن و نصب اپلي كي شن مربوطه امکانپذیر است كه روي موبايل نصب مي شود.

به گفته وی رانندگان تاكسي وارد اين نرم افزار شده و از طریق آن مشخصاتی همچون كد محل مسافر و مشخصات راننده به مسافر ارسال مي شود. همچنین این نرم افزار زمان رسيدن تاكسي به مسافر را اعلام می کند.

مرآتی افزود: در این روش كرايه بر اساس تاكسي متر مشخص مي شود و در مرحله پيشرفته تر زمانیکه كه مسافر در خودرو نشسته مي تواند اطلاعات مورد نیاز را طريق مانيتوري كه در خودرو و يا روي موبايل نصب شده دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: مشخصات متقاضي استفاده از سیستم هوشمند تاکسی های تلفنی بعد از اولين تماس با اين سيستم ثبت و يك كد ثابت دريافت مي كند كه در تماس هاي بعدي با اين كد به سيستم معرفي خواهد شد.

گفتنی است تقاضای سفر از طریق این سیستم برای اولین بار در منطقه 19 صورت گرفته و به منظور ارائه آموزشهای لازم به رانندگان تاکسی که از این طریق به مسافران خدمات ارائه می دهند، یک دوره آموزشی در سراي محله شكوفه برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: