جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
مسکو:رفتار«اتحادیه اروپا»دور ازمنطق است

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر چیژوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا گفت، عدم تمایل این اتحادیه برای همکاری با مسکو در راستای مقابله با تهدید مشترک تروریسم نمونه‌ای از رفتارهای غیرمنطقی این نهاد اروپایی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مواضعی که اتحادیه اروپا درباره عملیات‌های هوایی روسیه در سوریه اتخاذ می‌کند، با توجه به این که این عملیات‌ها با هدف مقابله و از میان بردن تروریسم است، دور از منطق به نظر می‌رسد.
چیژوف تأکید کرد: ما یک بار دیگر شاهد رفتار غیرمنطقی اتحادیه اروپا هستیم و این رفتار مربوط به زمانی می‌شود که آن‌ها از مقابله با تروریسم به عنوان دشمنی مشترک سرباز می‌زنند.
این مقام روسی خاطرنشان کرد: تهدیدی که تروریسم برای همه ایجاد می‌کند، مشکل مشترکی است که باید با راهکاری مشترک حل شود.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی تنها راهی که ما می‌توانیم به طور موثر مشکلات پیش روی خود را حل و فصل کنیم، در کنار هم گذاشتن ظرفیت‌ها و تلاش‌های تمامی جناح‌های مسئول در روابط بین‌المللی است.
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا تأکید کرد: آزادسازی شهر حلب از کنترل گروه‌های تروریستی امری است که می‌تواند به احیای فرآیندهای سیاسی در سوریه منتهی شود.
او در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به وضعیت بحرانی در شرق اوکراین، خاطرنشان کرد: مسکو و اتحادیه اروپا خواهان تحقق دولتی دموکراتیک و پایدار در اوکراین هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: