جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 آذر 1395     
برگزاري دوره آموزشي مقابله با مشكلات فصل بارش در شرق تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، جلسه آموزشي نيروهاي ستادهای برف روبی، امور شهري و محیط زیست منطقه 14 به منظور آمادگي كامل در مقابله با مشكلات فصل بارش برگزار شد.

فرهود حميدي فراهاني شهردار منطقه 14 تهران با اعلام اين مطلب گفت: امسال بنا بر گزارش‌هاي سازمان هواشناسي در خصوص شرايط جوي و پيرو تاكيد معاونت امور شهري و محيط زيست شهرداري تهران ، يك دوره آموزشي تخصصي براي كارگران برف‌روبي، خدمات شهري و فضاي سبز جهت آمادگي كامل در مواقع خاص و بحراني برگزار شد.

این اقدام طبق رويه هر سال و بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان صورت گرفت تا برف روبی مستقر در منطقه با آموزش‌هاي لازم و تخصصي بتوانند در شرایط اضطرار واکنش صحيح ومناسب و به موقع را از خود بروز دهند.

شهردار منطقه 14 تهران در ادامه افزود: در اين مانور نزديك به 300 نفر از نيروهاي خدماتي، شامل كارگران فضاي سبز، عوامل شهربان و معبربان 6 ناحيه منطقه  14 آموزش‌هاي لازم را در خصوص مقابله باشرايط بحراني فرا گرفته و نسبت به ماموريتي كه شهرداري در چنين مواقعي موظف به انجام آن است آموزش دیدند.

دكترحميدي فراهاني در خصوص نحوه‌ آموزش‌ نيروهاي خدمات شهري و فضاي سبز منطقه 14  توضيح داد: بخشي از اين آموزش‌ها مربوط به كارگران فضاي سبز و به منظور افزايش سرعت عمل اين نيروها جهت انجام اموري چون تكاندن شاخه درختان در مواقع بارش‌هاي سنگين برف بود تا درشرايط بارش‌هاي سنگين خسارت‌ها به حداقل برسد.

وي اظهارداشت: اصول صحيح و كارآمد شن‌پاشي در مواقع بحراني هم قسمتي از آموزش نيروهاي امور شهري را شامل مي‌شد كه اين آموزش‌ها مي‌تواند در آمادگي كامل و همه جانبه‌ي اين نيروها بسيار موثر واقع شود.

شهردار منطقه 14 با اشاره به نقش آموزش در بهبود عملكرد نيروهاي انساني عنوان تصريح كرد: به هراندازه كه نيروهاي انساني آموزش هاي لازم براي مقابله با شرايط بحراني را ببينند به همان ميزان بر سرعت عمل و كيفيت عملكردشان درمواقع اضطرار افزوده خواهد شد.

حمیدی فراهاني با تاكيد برلزوم مستمر بودن آموزش نيروهاي ستاد برف‌روبي منطقه 14 عنوان كرد: نواحی شش گانه شهرداري14 منطقه موظف شدند تا آموزش‌هاي تخصصي به نيروهاي انساني خدمات شهري و فضاي سبز خود را به صورت مستمر برگزار كنند تا اين آموزش‌ها اثربخشي بيش‌تر و موثرتري داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: