جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
واگذاری هزار هکتار زمین سازمانی برای جنگل کاری در اسفندماه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از واگذاری هزار هکتار از زمین های سازمانی برای جنگل کاری و ایجاد فضای سبز پیرامونی در اسفندماه امسال خبر داد.

مجتبی یزدانی با اشاره به اینکه ایجاد 50 هزار هکتار فضای سبز پیرامونی در دستور کار شهرداری تهران است،افزود: تفاهم نامه های واگذاری اراضی برای جنگل کاری با اماکن نظامی ، نهادها و ادرات دولتی به امضا رسیده است و در اسفندماه اجرایی می شود.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مجموع هزار هکتار از اراضی که قرار است امسال جنگل کاری شود در سه نقطه شرق و شمال شرقی تهران واقع شده است.

یزدانی همچنین از اضافه شدن 36 بوستان محلی و منطقه ای تا پایان سال به بوستان های تهران خبر داد و گفت: این بوستان ها که وسعت آنها بین 500 متر مربع تا دو هکتار است در مناطق محروم قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت فضای سبز شهر تهران در شرایط مناسبی است به طوری که نسبت به سال 84 ، تعداد بوستان ها از  هزار و 100 بوستان به بالغ بر دو هزار و 400 بوستان رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خرید زمین در مناطق بافت فرسوده که سرانه فضای سبز در آنها پایین بوده است خبر داد و گفت: در مناطق 7 ، 9 ، 10 زمین هایی خریداری شده که به زودی مراحل عملیاتی آنها برای تبدیل به بوستان آغاز می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: