جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
شهردار منطقه 12 تهران خبر داد:
فعالیت نخستین کانکس پیک سبز برقی از نیمه آذرماه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 12 تهران از راه اندازی نخستین کانکس پیک سبز موتوری با بهره مندی از موتورهای برقی در محدوده بازار تهران تا نیمه آذرماه خبر داد.

عابد ملکی با بیان این مطلب افزود: طبق ماتریس عملیاتی حوزه حمل و نقل و ترافیک ، توسعه حمل و نقل پاک در این محدوده تاریخی در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد.

وی ادامه داد: طبق چشم اندازی که برای نقشه حمل و نقل پاک مشخص شده است ؛ محدوده بازار به فعالیت حدود 1000 موتور برقی نیاز دارد.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه اولویت ما در فراخوان های عمومی انجام شده ، استفاده از موتورهای برقی پلاک شده بود؛ یادآور شد: در فاز اول اولین کانکس پیک موتوری سبز با بهره مندی از 32 موتور برقی پلاک شده ، در محدوده بازار فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و طبق قرارداد منعقد شده تعداد این موتورها طی برنامه ریزی زمان بندی شده به 500 عدد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در آینده نیز شرکت های مستعدی که توانایی استفاده از موتور برقی در راستای ماموریت جابجایی بار و کالا در حد استاندارد را دارند باید از شرکت کنترل کیفیت هوا تهران تاییدیه های لازم را دریافت کنند؛ بیان کرد: کانکس های مورد استفاده دراین طرح نیز متناسب با بافت تاریخی این منطقه طراحی و در آینده ی نزدیک نصب خواهند شد.

ملکی با بیان اینکه مناقصه ی ایستگاه های شارژ موتورهای برقی نیز به زودی برگزار می شود؛ تاکید کرد:  ساخت این ایستگاهها به دلیل اینکه برای نخستین بار در کشور ایجاد می شود؛ زمان بر است ، اما موتورهای برقی می توانند از طریق پریزهای برق 220 ولت شهری که در کانکس ها در نظر گرفته شده؛ موقتا" باطری موتور خود را شارژ نمایند.

شایان ذکر است توسعه ی این فرایند با هماهنگی شرکت کنترل کیفیت هوا در دستور کار منطقه 12 قرار گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: