جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
دیدار شهردار منطقه 6 با دانشجویان نخبه دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از دیدار شهردار منطقه 6 با دانشجویان نخبه دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

مهرشاد الله ویردی توضیح داد: در این دیدار که روز دوشنبه 15 آذر برگزار می شود بالغ بر 100 نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه تهران در زمینه های اجتماعی، علمی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی راهکارهای خود برای بهبود شرایط زندگی شهری را ارائه می دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد: این گردهمایی  نخستين گردهمايي دانشجويان فعال در حوزه اجتماعي است که به همت  مركز خدمات اجتماعي منطقه 6 برگزار می شود و طی آن از دانشجویان برتر دانشگاهی نیز تقدیر می شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی شهردار منطقه 6 بیان کرد: ساماندهی وضعیت خوابگاه های دانشگاه ها، توسعه مساجد و حمایت از برنامه های فرهنگی و جشنواره های دانشجویی از جمله حمایت هایی است که در این راستا صورت می گیرد.

الله ویردی همچنین به امضای تفاهم نامه های متعدد با دانشگاه ها خبر داد و گفت: 50% دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهر در قلب تهران واقع شده است و منطقه شش به عنوان قطب علمی پایتخت شناخته می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: