جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
برپايي پايگاه هاي ارائه مشاوره و خدمات سلامت به افراد داراي معلوليت در منطقه 13

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از بر پایی پایگاه های ارائه مشاوره و خدمات سلامت به افراد دارای معلولیت در سرای محلات سیزده گانه  همزمان با هفته جهانی معلولان خبر داد.

یاسر گریوانی ، معاون اجتماعی و فرهنگی روز جهانی معلولین  را روز پاس داشت ارزش ها دانست و گفت : برنامه های  هفته جهاني معلولان با شعار "آينده اي كه ما مي خواهيم جهاني فراگير و برابر براي همه" از تاريخ 13 اذر اغاز شده و تا 19 اذر ماه ادامه می یابد.

به گفته وی علاوه بر برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی با موضوعات مرتبط با معلولین ، از خانواده های دارای چند معلول تجلیل به عمل می اید.

 معاون اجتماعی و فرهنگی تغییر تابلوهای قدیمی پارک ممنوع ویژه معلولین با تابلوهای جدید ، برگزاری تورهای زیارتی سیاحتی ، برپايي پايگاه هاي ارائه مشاوره و خدمات سلامت به افراد داراي معلوليت ، برگزاري مسابقه هاي مختلف ورزشي، فرهنگي از جمله برنامه های روز جهانی معلولان برشمرد.

وی  بازدید از منزل معلولان محلات توسط دبیران شورایاری محلات ، برگزاری جلسه مشترک شهردار منطقه با دبیران کانون های معلولان محلات،بازدید از منزل معلولین نیازمند و دارای شرایط خاص با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و شهرداران نواحی وبازدید و اجرای ویژه برنامه روز جهانی معلولان در مدرسه استثنایی توحید اعلام کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: