جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 آذر 1395     
به منظور جلوگیری از یخ زدگی معابر در زمان بارش برف مستقر شد:
دپوی شن مخصوص در بزرگراههای شهید مدرس و شهید همت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون شهردار منطقه 3 از استقرار 25 جایگاه شن ویژه در بزرگراههای و معابر حساس این منطقه به منظور جلوگیری از یخ زدگی و بازگشایی مسیر در زمان بارش برف خبر داد.

محمد رضا موسوی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت :  با توجه به شروع فصل سرما و احتمال بارش برف 25 جایگاه در ابعاد 40 متری در نقاط حساس و پرتردد این منطقه از جمله بزرگراههای شهید مدرس ، شهید کردستان  شهید همت ، بلوار آفریقا و سئول تعبیه شده است .

موسوی در ادامه اظهار داشت : در این جایگاهها بیش از 500 کیسه شن مخصوص پیش بینی شده است که در زمان بارش برف و به منظور پیش گیری از یخ زدگی و بازگشایی مسیر مورد استفاده عوامل شهرداری و همچنین شهروندان قرار می گیرد.

وی در ادامه از افزایش تجهیزات و نیروی انسانی ستاد برف روبی این منطقه خبر داد وافزود: سایت مرکز ی برف روبی منطقه در خیابان عرفی شیرازی و 7 سایت نیز در نواحی این منطقه فعال   و بیش 320 مخزن و  25 هزار کیسه شن مخصوص نیز پیش بینی شده است .

موسوی با اشاره به اینکه مخازن زرد رنگ شن و نمک نیز در مناطق  ومعابر حساس مستقر می شود تا در زمان های اوج ترافیک به راحتی مورد استفاده قرار گیرد افزود: از سوی دیگر کیسه های شن و نمک نیز پیش بینی شده است تا در اختیار  مراکز فرهنگی و مدارس قرار گیرد.

موسوی بر اجرای  طرح فوریتی لایروبی مسیل ها  و انهار بر رفع نقاط ضعف و تجهیز کامل نواحی ششگانه ، آمادگی کلیه عوامل و تجهیزات نواحی ششگانه و استقرار نیروهای ثابت در زمان بارش های پاییزی و برف زمستانی تاکید کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: