جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 آذر 1395     
آمادگی ناوگان جاده ای برای بازگشت زائران

به گزارش خبرخودرو، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت:ناوگان جاده ای اماده جابجایی زائران رضوی از مشهد هستند.

ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و اقدامات راهداری این استان برای بازگشت زائران گفت : 1500 دستگاه اتوبوس، 1400 دستگاه مینی بوس و1200 دستگاه سواری کرایه بین شهری ناوگان استان خراسان رضوی را برای جابجایی مسافران تشکیل می دهند.

وی با اشاره به تمهیدات بازگشت زائران برای ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: 5 هزار دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای بازگشت زائران در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نظر گرفته شده و برغم وجود جمعیت 350 هزار نفری زائران پیاده نیازمند ناوگان حمل ونقل عمومی در زمان بازگشت همه چیز آماده است.

نصری با بیان اینکه بیش از 500 هزار نفر در دور رفت ایام پایانی ماه صفر وارد مشهد مقدس شدند ، گفت: 5 هزار دستگاه انواع ناوگان عمومی جاده ای و33 گروه راهداری از سوی استان برای بازگشت زائران از مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه « به طور میانگین روزانه 45 هزار نفر از طریق ناوگان حمل و نقل وارد مشهد شده اند» گفت: مجموع مسافران وارد شده به مشهد از 20 صفر بیش از 500 هزار نفر بوده است.

همچنین 33 گروه راهداری به همراه 518 دستگاه ماشین آلات و 930 نفر نیروی انسانی در راهدارخانه های استان علاوه بر ارائه خدمات به کاروان های پیاده وظیفه برقراری ایمنی در جاده های استان را برعهده دارند.

نصری خاطرنشان کرد: سال گذشته سه میلیون زائر در دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شدند که حدود 270 هزار نفر از این تعداد زائران پیاده بودند که قبل از آغاز سفرها انتظار افزایش 15 درصدی زائران پیاده پیش بینی می شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: