جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 آذر 1395     
مدال نقره جهانی سهیل واحدی قطعی شد

خبرگزاری فارس: و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان  امشب دوشنبه هشتم آذرماه برگزار شد و طی آن سهیل واحدی در یک دیدار نزدیک و نفس گیر موفق شد با نتیجه 7 بر 6 در مقابل Declan Brennan از ایرلند شمالی به پیروزی دست یابد و راهی فینال این رقابت ها شود وی فردا در مرحله فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان به مصاف Andrew Pagett از کشور ولز خواهد رفت. حریف فینال واحدی در مرحله نیمه نهایی موفق شد پانکاج ادوانی حریف قدر هندی که سابقه چندین دوره قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد را با نتیجه 7 بر 2 شکست دهد.
 
واحدی برای رسیدن به فینال رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان موفق به کسب 9 پیروزی در مقابل حریفانی از کشورهای آلبانی، ایسلند، ژاپن، پاکستان، لهستان، اسکاتلند، آلمان، ایرلند و ایرلند شمالی شده است.
 
تیم ملی اسنوکر ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، آرمان دیناروند و حامد ذره دوست در بخش آقایان در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرد که تمامی بازیکنان موفق شدند از مرحله گروهی صعود کنند و وارد مرحله تک حذفی شوند آرمان دیناروند در مرحله یک شانزدهم پایانی با شکست در مقابل حریفی از افغانستان از دور رقابت ها خارج شد  . در مرحله یک هشتم پایانی امیر سرخوش و حامد ذره دوست در مقابل یک دیگر قرار گرفتند و حامد ذره دوست همراه با سهیل واحدی با کسب پیروزی در مقابل حریفان خود موفق به صعود در مرحله یک چهارم پایانی شدند و در این مرحله سهیل واحدی موفق به صعود در مرحله نیمه نهایی و در نهایت فینال شد. پیش از این شرکت کنندگان ایران در  در بخش بانوان و پیشکسوتان رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان موفق به صعود در مرحله حذفی نشدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
 
رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان 29 آبان ماه در بخش آقایان ، پیشکسوتان، و بانوان به میزبانی کشور قطر آغاز شد و فردا سه شنبه 9 آبان ماه با معرفی قهرمان به پایان می رسد.
تیم ایران با ترکیب سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست و آرمان دیناروند در بخش آقایان، اکرم محمدی در بخش بانوان و جهانگیر حبیب زاده دهکردی،علی بصیری  در بخش پیشکسوتان به سرمربیگری کامران شهلا  در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کرده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: