جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 آذر 1395     
جمع آوری حدود 100 کارتن خواب از معابر منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 از جمع آوري و انتقال 100 کارتن خواب از معابر منطقه طي شب گذشته خبرداد.

انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به برودت هوا طی شب گذشته تعداد 8 گشت سیار شامل مینی بوسهای مجهز به پتو، اقلام خوراکی و چای در معابر این منطقه به گشت زنی پرداخته و تعداد 100 کارتن خواب را از معابر منطقه جمع آوری و به گرمخانه خاوران منتقل کردند.

شهردار منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: در این اقدام گشت های سیار در ميادين اصلي و خيابان هايي که به کلونی هاي کارتن خوابي منتهي مي شد، گشت شبانه داشته و به محض رویت افراد کارتن خواب ضمن ارائه خدمات اولیه، افراد را به صورت اقناعی به مددسرا منتقل کردند.

به گفته وی با توجه به تجمع افراد کارتن خواب در نواحی یک و دو منطقه، در هریک از این نواحی تعداد دو گشت به فعالیت پرداخته و بیشترین تعداد کارتن خوابها نیز در این دو ناحیه جمع آوری و منتقل شدند.

شهردار منطقه یادآور شد: با انتقال این تعداد به گرمخانه خاوران و با توجه به حضور تعداد زیادی از افراد به صورت خود معرف؛ شب گذشته تعداد 707 نفر شب خود را در گرمخانه خاوران سپری کرده و از امکانات و خدمات این مرکز بهره مند شدند.

شایان ذکر است، شهروندان تهرانی در صورت مشاهده کارتن خوابها با شماره تلفن 137 تماس گرفته و محل استقرار کارتن خوابها را اعلام کنند تا گشت های مربوطه در اسرع وقت در محل حاضر شده و علاوه بر  ارائه خدمات لازم نسبت به  انتقال آنها به مددسراها اقدام کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: