جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
معاون شهردار منطقه 19 بیان کرد:
احداث فضای سبز در محوطه تأسیسات شرکت مترو در میدان شهید سروری

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گفت: فعالیت احداث 5800 متر مربع فضای سبز در محوطه و پیرامون تأسیسات شرکت مترو در میدان شهید سروری به اتمام رسید.

مسعود سلیمی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: طی این پروژه اقداماتی همچون خاکریزی و تسطیح و کاشت 2700 متر مربع چمن، فعالیت آبرسانی و نصب 2 پایه چراغ صورت گرفت. ضمن اینکه 250 اصله درخت، 500 گلدان درختچه و نیز نشاء های فصلی و رز و نسترن در محوطه کاشته شد.

وی در ادامه به فعالیت کاشت فضای سبز در پل ها و حاشیه معابر های مواصلاتی محدوده منطقه اشاره کرد و گفت: طی فعالیت اداره فضای سبز این حوزه در راستای توسعه فضای سبز منطقه، فعالیت کاشت 4700 درختچه در پل های صنیع خانی و شهید کاظمی و 790 اصله درخت در حاشیه اتوبان تندگویان انجام شد.

سلیمی افزود: این فعالیت در راستای کمک به تلطیف هوای شهر نیز در قالب کاشت چمن و گل های رز در پل شهید سروری انجام شد.

وی با اشاره به کاشت نشاء های فصلی مقاوم در برابر سرما گفت: بیش از 7 هزار متر مربع نشاء فصلی ازنوع بنفشه و کلم در سطح بوستانها و قطعات فضای سبز کاشته شد. ضمن اینکه فعالیت کاشت درخت و درختچه در سطح بوستانهای افرا، امام، مرجان، ولایت و شهدا به اتمام رسید.

درادامه فعالیتهای اداره فضای سبز همچنین بیش از 2 هزار و 500 متر مربع ترمیم چمن در سطح بوستانها ، فعالیت آبرسانی در پل شهید سروری و ترمیم کف پوش و وسایل بازی بوستانهای مورد نیاز صورت گرفت.

معاون شهردار منطقه با اشاره به آغاز بارندگی ها در فصل سرما گفت: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی در معابر وجلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فعالیت نصب دریچه در خیابان های میعاد شمالی تقاطع تندگویان و خیابان بهمنیار انجام شده است. علاوه براین عملیات زهکشی در بزرگراه آزادگان باهدف سهولت ترددخوردوها به هنگام بارش های جوی به اتمام رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: