جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
پاکسازی کامل معابر شمال شرق تهران در برف های پاییزی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 4 در جلسه ستاد برف روبی از آماده باش کلیه نیروهای برف روب تا پایان فصل زمستان خبر داد و گفت: تمام ایستگاه های برف روبی منطقه 4 به تجهیزات زمستانی مجهز شده اند.

سید امیر عباس بهاری در جلسه ستاد برف روبی که با حضور شهرداران نواحی برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته نواحی 9 گانه و معاونت خدمات شهری در برف روبی اخیر گفت: در اولین بارش نسبتاً شدید برف پاییزی روز گذشته در شمال شرق تهران، با اقدامات مطلوب ستاد برف روبی شهرداری منطقه 4 در 11 ایستگاه برف روبی مستقر در نواحی 9 گانه تمامی معابر برای تردد شهروندان باز بود .

وی با اشاره به برگزاری نخستین مانور برف روبی در اواخر مهر ماه گفت: خوشبختانه با اجرای این مانور تمامی سایت های برف روبی منطقه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

بهاری افزود: اولویت های پیش بینی شده در زمان های بارش برف و باران مسیر های غرب به شرق و شمال به جنوب بزرگراه ها است و باید در زمان بارش تقاطع ها، بزرگراه ها و معابر محلی به ویژه محدوده مدارس شناسایی و اقدامات لازم جهت برف روبی مطلوب صورت گیرد.

شهردار منطقه 4 اجرای به موقع عملیات برف روبی را از اقدامات کلیدی در زمان بارش برف عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در بارش برف اخیر اقدام به موقع و نمک پاشی پیش از شدت یافتن برف، عامل اصلی بازگشایی معابر منطقه 4 بود.

وی با تاکید بر انجام مستمر بازدید و معاینه فنی ماشین آلات برف روبی تا فروردین ماه سال 1396 افزود: به منظور جلوگیری از غافلگیری ستاد برف روبی منطقه 4 در بارش های پاییزی و زمستانی تمامی خودرو های سبک و سنگین باید به صورت مستمر بازدید و معاینه فنی شوند.

بهاری افزود: جانمایی مناسب مخازن شن و نمک و در دسترس قرار دادن شن های مخصوص برای استفاده شهروندان تا حد زیادی می تواند مشکلات لغزندگی معابر را در زمان بارش ها کاهش داد.

شهردار منطقه 4 اضافه کرد: پس از بارش برف علاوه بر نمک پاشی در سطح معابر محلی و بزرگراهی، پاکسازی مستمر برف های موجود در کنار جداول و رفیوژها می تواند مشکلات تردد را در مواقع برودت هوا کاهش دهد.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی لازم به کارگران و تجهیز آنان به لباس و ملزومات برف روبی همواره باید در اولویت قرار گیرد.

بهاری تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه 4 و احتمال بارش سنگین برف در ارتفاعات، ضمن آمادگی سایت های برف روبی و آماده باش بیش از 300 نیروی برف روب، بیش از 200 مخزن جهت دپوی شن مخصوص در سطح معابر منطقه 4 جانمایی شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: