جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
بازدید میدانی از آخرین وضعیت پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران به اتفاق جمعی از مدیران ارشد شهرداری پایتخت، از پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار(دولت آباد) بازدید به عمل آورد.

طی این بازدید که علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی، دکتر قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری، مهندس علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، دکتر علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه 15، مدیران ارشد سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست‌اندرکاران پروژه در معیت قائم‌مقام شهردار تهران حضور داشتند، مسیر 6 کیلومتری پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار از پل‌های تقاطع ثامن تا تقاطع بزرگراه آزادگان مورد پیمایش میدانی قرار گرفت تا روند رفع معارضات ملکی و تاسیساتی و همچنین پیشرفت عملیات اجرایی در بخش‌های مختلف پروژه به دقت ارزیابی شود. در این بازدید میدانی برنامه زمان‌بندی دقیقی برای رفع معارضات باقی‌مانده و تکمیل و بهره‌برداری از این معبر بزرگراهی تعیین شد.

قائم مقام شهردار تهران با تاکید بر نقش راهگشای این پروژه در کاهش ترافیک بزرگراه بسیج و همچنین تسهیل وضعیت دسترسی‌های شهروندان ساکن در شهرک‌های مشیریه و کاروان، خواستار پیگیری جدی روند رفع معارضات ملکی و همچنین تسریع در عملیات اجرایی این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار سال 1395 شد.

گفتنی است بزرگراه شهید نجفی رستگار، معبری 6 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می‌شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت‌آباد نیز یاد می‌شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز 70 درصد فراتر رفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: