جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 17 مهر 1393     
کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان منطقه 7

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 از آغاز ثبت نام کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

حجت الله رمضانخانی با اعلام این مطلب افزود: کاشت نهال در زمستان امسال همچون سالهای گذشته با کیفیت بالاتر و با ارائه خدمات ارزنده تر به شهروندان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال در منازل مسکونی سطح منطقه، ارگانها و پادگانها ، مساجد و حسینیه های سطح منطقه انجام می شود، تصریح کرد: کاشت نهال در مدارس منطقه توسط دانش آموزان و ارائه شناسنامه درخت به هر دانش آموز به منظور تروج فرهنگ درختکاری اجرا می شود.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه این پروژه توسط 5 اکیپ مجزا در نواحی پنجگانه منطقه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شهروندان می توانند از اول آبان ماه برای کاشت نهال با مراکز آموزش گل و گیاه منطقه و سامانه 137 تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

به گفته وی، کند و کوب باغچه های شهروندان، دادن کودهای تقویتی در صورت نیاز، ارائه آموزشهای اولیه به شهروندان متقاضی در رابطه با کاشت و نگهداری نهال توسط کارشناس همراه، ارائه بروشورهای آموزشی کاشت و نگهداری نهال به شهروندان و ارائه سی دی های آموزشی نحوه کاشت و نگهداری نهال از جمله اقدامات خدماتی کاشت نهال در منطقه است.

رمضانخانی یادآور شد: عملیات کاشت نهال از اول بهمن ماه آغاز و تا 29 اسفند ماه ادامه می یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: