جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 آذر 1395     
اولویت های بودجه 96 توسعه حمل و نقل عمومی و پرداخت دیون پیمانکاران خواهد بود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر سال برابر قانون شهرداری ملزم است تا پایان دی ماه، بودجه سال بعد شهرداری تهران را تقدیم شورای اسلامی شهر تهران کند، افزود: به طور حتم، اولویت ها و سیاست های کلی بودجه که اخیرا در شورای اسلامی شهر تهران، تصویب و ابلاغ شده است ، مورد توجه قرار می گیرد.

ناصر امانی با اشاره به اینکه لایحه بودجه در سه بخش راهبردهای اساسی، لایحه پیشنهادی و پیوست‌های سیاست‌های اجرایی تدوین می شود، خاطر نشان کرد: یکی از سرفصل ها و محورهای اصلی تنظیم بودجه 96 همچون سال گذشته، بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل به آن است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران موضوع توسعه حمل و نقل عمومی را همچنان اصلی ترین اولویت بودجه سال 96 عنوان کرد و گفت: ساخت خطوط 6 و 7 مترو در دستور کار است، به طوری که اتمام خطوط مترو داخل شهر تهران مهمترین گامی است که در حال حاضر مدیریت شهری می تواند برای کاهش آلودگی و کمک به حفظ سلامت شهروندان انجام دهد.

 امانی یکی دیگر از اولویت های بودجه سال 96 را تسویه دیون پیمانکاران عنوان کرد و افزود: خوشبختانه روند پرداخت دیون به پیمانکاران پیشرفت قابل توجهی داشته است و تلاش می کنیم بودجه مناسبی برای این اولویت در نظر گرفته شود و در همین راستا معاونت مالی و اقتصاد شهری نیز برنامه مدونی را تنظیم کرده که براساس آن مطالبات پیمانکاران درحال پرداخت است.

وی اتمام و تکمیل پروژه های نیمه تمام را از دیگر محورهای عمده دانست که در بودجه سال 96 مورد توجه قرار می گیرد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال آینده بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: