جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 آذر 1395     
تا پایان امسال:
حاشیه بزرگراه در حال احداث شهید نجفی رستگار در منطقه 15 سبز می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 از جنگلکاری و ایجاد فضای سبز در کوههای اطراف و حاشیه بزرگراه در حال احداث شهید نجفی رستگار تا پایان سالجاری خبر داد.

انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: در بازدیدی که  شریفی قائم مقام شهردار تهران از روند تملک املاک واقع در حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار و پیشرفت پروژه داشتند ضمن ابراز رضایت از توافقات صورت گرفته؛ دستورات لازم درخصوص احداث فضای سبز توسط سازمان بوستانها و فضای سبز در حاشیه بزرگراه همزمان با احداث آن را صادر کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته تعداد 18 پلاک به منظور نگهداری از دام در دامنه کوههای این بزرگراه به صورت سازه های غیراساسی و ناپایدار در محدوده منابع طبیعی احداث شده و به تدریج افرادی هم در این محل سکونت کرده بودند با احداث بزرگراه دسترسی آنها به خدمات شهری قطع می شد که این املاک توافق شده و به جهت صیانت از ساخت و ساز در حریم به فضای سبز و جنگل کاری تبدیل می شود.

شهردار منطقه یادآور شد: در مجموع با هدف جلوگیری از ساخت و ساز در حریم، در ورودی شرق تهران سه کار مهم در ارتباط با فضای سبز انجام می دهیم که در این راستا علاوه بر حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار، حاشیه بزرگراه شهید شوشتری و محور بزرگراه امام رضا(ع) نیز تبدیل به جنگلکاری و  فضای سبز خواهد شد.

شایان ذکر است، عصر دیروز دکتر شریفی، معاونین فنی و عمران و مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران، اعضای هیات مدیره بانک شهر، رییس سازمان مهندسی عمران با همراهی شهردار منطقه 15 و معاونین ایشان از روند توافقات انجام شده برای احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و روند اجرای پروژه بزرگراه بازدید کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: