جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آذر 1395     
در ديدار معاون شهردار تهران با كاركنان منطقه ١٩ شهرداري تاکید شد ؛
عضویت 8 پرسنل واجد شرایط در تعاونی های مسکن منطقه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در نظارت ستادي حوزه منابع انساني شهرداري منطقه ١٩ رفع موانع تعاوني هاي مسكن ،رفاه و معيشت كاركنان و تجهيز ساختمان جديد درمانگاه اين منطقه مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت .

سيد جعفر تشكري هاشمي با بيان اينكه رسيدگي به سلامت و وضعيت درماني همكاران يكي از اولويت هاي مديريت شهري و مطالبه شهردار تهران از اين معاونت است گفت : خوشبختانه ساختمان جديد درمانگاه اين منطقه با جديت در دست ساخت است بطوريكه اكنون در مرحله نازك كاري است و مقرر شده هر بخش پس از تكميل تجهيز شود .

وي با اشاره به اينكه ساختمان جديد ميتواند در ارايه هرچه بهتر خدمات پزشكي موثر باشد . تصريح كرد : بطور حتم با افزايش فضا و بهره برداري از ساختمان جديد ، خدمات رساني درماني به پرسنل ارتقا خواهد يافت .

معاون شهردار تهران در جريان ديدار با مديران و پرسنل شهردار منطقه ١٩ بر رفع موانع تعاوني هاي مسكن منطقه تاكيد كرد و گفت : در چندين جلسه بازديد و نشستي با نمايندگان اين پروژه برگزار شده و 8 تصميم به منظور تسریع روند تکمیل پروژه اتخاذ شده است .

به گفته معاون شهردار تهران برابر هماهنگی با بانک شهرمقرر شده تسهيلات لازم جهت تعاوني مسكن كاركنان فراهم شود به همین منظور با معرفی اعضا به بانک شهر وام 50 میلیون تومانی در اختیار شان برای هزینه در پروژه مسکن باران ارایه خواهد شد .

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه تلاش شده تا 8 پرسنل واجد شرایط منطقه 19 که تاکنون از خدمات تعاونی مسکن بهره مند نشده اند ، در چهارچوب قوانین  نسبت به عضویت شان در تعاونی های موجود اقدام شود ، در عين حال برخي كاركنان كه نياز به دريافت وام هستند نيز مقرر شد مورد توجه قرار گيرند .

تشكري هاشمي در ادامه به سهم ٦٨ درصدي اموزش هاي تخصصي پرسنل در اين منطقه اشاره كرد و گفت : آموزش هاي تخصصي در منطقه ١٩ به درستي انجام شده در عين حال با توجه به اينكه منطقه با حاشيه نشيني مواجهه است بايد نيروهاي صف تقويت شوند .

وي با تاكيد بر اينكه كارمندان، سرمايه ارزشمند سازماني هستند اظهار داشت :بايد در احوالات همكارانمان سهيم باشيم و در جهت حل و فصل مشكلاتشان تلاش كنيم .

وي تاكيد كرد: تكريم، احترام و ارتقا پرسنل بر اساس شايستگي هايشان در جهت رشد و تعالي سازمان ، همواره در شهرداري تهران مورد تاكيد است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: