جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آذر 1395     
مکان‌های ترسناک در «آمریکا»

قانون: در آمریکا مانند بسیاری از کشورهای دیگر مکان‌های ترسناکی وجود دارد که باید آدم شجاعی باشید تا به تماشای آنها بروید.
در آمریکا این مکان‌ها می‌تواند شامل خانه‌های خالی از سکنه، مکان‌های نگه‌داری جادوگران شرور و… باشد.

خانه محل قتل ویلیسکا آکس، ویلیسکا، آیوا
این خانه که به خانه جوسی بی و سارا مور نیز معروف است، محل یک کشتار دسته‌جمعی در اوایل سال ۱۹۰۰ میلادی است.در بعدازظهر یک تابستان گرم درسال ۱۹۱۲، جوسی مور و همسرش به همراه شش کودک که دو نفر آن‌ها دخترهای همسایه بودند، در رختخواب‌شان به وسیله تبر، به طرز فجیعی به قتل رسیدند.با وجود پیداشدن اجساد آن‌ها، معمای این جنایت وحشتناک هنوز حل نشده است. روح آن‌ها هنوز در جستجوی قاتل و عدالت پس از مرگ است. بازدیدکنندگان این خانه اگر جراتش را داشته باشند، می‌توانند شب را در اینجا بمانند.

تیمارستان ترانس الگینی، وستون، ویرجینای غربی
این تیمارستان که در سال ۱۸۰۰ میلادی ساخته شد، برای نگهداری ۲۵۰ بیمار طراحی شده بود. گرچه بعد از چندین سال بیش از 2000  بیمار در آن نگهداری می‌شد.نبود امکانات، رفتار غیرانسانی و شرایط درمانی وحشتناک باعث بسته‌شدن این تیمارستان در سال ۱۹۰۰ شد. بسته‌شدن این تیمارستان هم نتوانست ارواح سرگردان بیمارانی که با آن‌ها بدرفتاری شده بود و حال به دنبال انتقام گرفتن از دکترها بودند را آرام کند.

مزرعه مایرتلز، سنت فرانسیس ویل، لوییزیانا
بر اساس داستان‌های قدیمی این مزرعه جنوبی روزگاری خانه یک خانواده ثروتمند و خدمتکاران‌شان بوده است.ظاهرا مارک وودراف مالک مزرعه برده‌ای به نام چلو را مورد آزار قرار می‌داده و چلو برای انتقام گرفتن از مالک مزرعه او و خانواده‌اش را با کیک سمی مسموم می‌کند. او به خاطر جنایتی که مرتکب شده بود اعدام می‌شود، اما می‌گویند روح او هنوز در مزرعه زندگی می‌کند.

تونل‌های شانگ‌های، پورتلند، اورگان
در اواخر سال ۱۸۰۰ میلادی و اوایل سال ۱۹۰۰ کارگرهای غیر قانونی از طریق تونلی در زیر شهر پرتلند، به صورت غیرقانونی وارد شهر می‌شدند. این تونل‌ها به مکان‌های شلوغی مانند رستوران‌ها و کافه‌ها متصل بودند و به ساحل رودخانه ویلامت ختم می‌شدند.اغلب این کارگرها را با دارو مسموم می‌کردند و یا در حد بیهوشی مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند و آن‌ها را از طریق این تونل به سلول‌های تنگ منتقل می‌کردند. این افراد از طریق اقیانوس آرام به چین و شانگ‌های منتقل می‌شدند. مردها به عنوان کارگر و زن‌ها را به عنوان برده می‌فروختند.

هتل کویین آن، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
شما می‌توانید در این هتل اقامت کنید، گرچه این هتل  گذشته تاریکی دارد. در حدود سال ۱۸۰۰ میلادی این هتل با نام مدرسه دخترانه ماری‌لکس شناخته می‌شد. این مدرسه یک مدرسه خوب با کارکنان مناسب برای آموزش دختران خانواده‌های پولدار محسوب می‌شد که مدیریت آن را خانوم ماری‌لکس بر عهده داشت.با وجود اینکه ماری‌لکس مدرسه را خانه می‌نامید و خودش را وقف شاگردانش کرده بود اما این مدرسه چند سال بعد از آغاز به کارش تعطیل شد.ماری‌لکس ناپدید شد، اما حالا می‌گویند روح او مسافران بدشانسی را که در دفتر سابق او یعنی اتاق شماره ۴۱۰ اقامت می‌کنند را آزار می‌دهد. علاوه بر این در زلزله شدید سال ۱۹۰۶ در حالی که شهر ویران شد، این مدرسه به طرز معجزه‌آسایی سالم ماند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: