جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آذر 1395     
جاويد خبر داد:
بهبود ترافيك و تسهيل دسترسي هاي منطقه ٣ با بهره بردارى از تونل آرش- اسفنديار

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاكيد بر اينكه عمليات عمراني حفارى ششمين طرح تونلي شهر تهران رو به اتمام است گفت: حفاری تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش بيش از ٩٠ درصد پيشرفت كرده است .

علیرضا جاوید افزود:عمليات حفاري تونل 1.5 كيلومتري حد فاصل خيابان فريد افشار در امتداد خیابان آرش تا بلوار اسفنديار و بزرگراه نيايش ادامه دارد و به پيشرفتي حدود 90درصدي رسيده كه معادل حدود 50درصد كل عمليات اجرايي پروژه است.

به گفته جاوید در پروژه مذكور، خودرو ها خواهند توانست از تراز زيرسطحى بزرگراه شهيد مدرس در مسير شرقى-غربى عبور نمايند.معاون فني و عمراني شهرداري تهران بهره‌ برداري از ششمين طرح تونلي شهر تهران را سبب تسهيل دسترسي‌هاي شرقي- غربي در(منطقه 3) دانست و افزود: تونل ارتباطي خيابان آرش- بلوار اسفنديار- بزرگراه نيايش، تبعات ترافيكي ناشي از قطع ارتباط معابر شرقي- غربي منطقه توسط بزرگراه شهيد مدرس و خيابان وليعصر را به شكل چشم گيري كاهش خواهد داد.

وی با تاکید بر این که در اين دوره از مديريت شهري ساخت تونل شهري رشد كمي و كيفى محسوس و قابل توجهى داشته است،اظهار کرد:زماني تهران فقط از يك كيلومتر تونل شهرى سواره رو بهره مند بود اما امروز شهر تهران حدود ٢٠ كيلومتر تونل احداث شده دارد به طوری که اين ها در قالب چهار تونل رسالت،توحيد،اميركبير و نيايش به بهره برداري رسيده است.

جاويد با اشاره به موفقيت هاي مديريت شهري در زمينه تونل هاي شهري گفت : بزودی با افتتاح تونل شهداي غزه در محور بزرگراه شهيد حكيم و تونل آرش- اسفنديار این دو پروژه نیز به مجموع تونل های شهر تهران اضافه می شود. به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با احداث این دو تونل شاهد رشد كمي ١٩٠٠ درصدي در ساخت تونل های شهری خواهیم بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: