جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آذر 1395     
بند کفشی که خودکار بسته می شود

روزنامه ایران: یک شرکت فعال در حوزه تولید لوازم ورزشی کفش برقی با قابلیت شارژ عرضه کرده که از انعطاف و هوشمندی لازم برای توزیع متناسب فشار به پای انسان برخوردار است و انجام تمرینات ورزشی و دویدن را به یک تجربه دل انگیز تبدیل می‌کند.
 این کفش‌های ورزشی تازه که HyperAdapt نام دارند، گرانقیمت بوده و هر جفت از آنها هزار دلار به فروش می‌رسد. اما برخی منابع هم می‌گویند قرار است قیمت آنها در زمان عرضه یعنی اوایل دسامبر(آذر) کاهش یافته و به ۷۲۰ دلار برسد. مهم‌ترین مزیت این کفش‌ها بسته شدن خودکار بندهایشان است. بسته شدن بند این کفش‌ها بعد از قرار گرفتن پا در درون آنها بدون دخالت انسان و بر مبنای وضعیت و ابعاد پاهای کاربر صورت می‌گیرد. 
 
هر کفش دارای سیستم کابلی داخلی است. در زمانی‌که شما پای خود را داخل کفش می‌کنید این سیستم کابل کشی بر اساس الگوریتم‌های محاسبه فشار به بستن و تنگ کردن کفش می‌پردازد که این تنظیم در زمان‌های مختلف طول روز می‌تواند تغییر کند.  این کفش با ظاهری ساده در بخش زیرین خود دارای صفحه‌ای برای شارژ بی‌سیم است و بعد از شارژ کامل، باتری لیتیومی آن برای دو هفته قابل استفاده خواهد بود. شارژ کردن باتری این کفش هر بار سه ساعت به طول می‌انجامد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: