جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آبان 1395     
همزمان با هفته دیابت صورت گرفت
آموزش پیشگیری از دیابت در غرب پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به برنامه های پیشگیرانه از بیماری دیابت و ارتقا آگاهی شهروندان از برگزاری کلاس های آموزشی پیشگیری از این بیماری در سطح منطقه خبر داد.

حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: برنامه های امسال هفته دیابت با محوریت آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با این بیماری در قالب برگزاری کلاس های آموزشی در نظر گرفته شد.

وی افزود: در این هفته ، کلاس های آموزشی متنوعی از قبیل کلاس دیابت و عوارض آن، دیابت و مردم، دیابت بیماری های غیر واگیر، دیابت و مدرسه، دیابت و ورزش، دیابت و ائمه جمعه ، مهارت های زندگی، آموزشی تغذیه، دیابت و سازمان های مردم نهاد، استرس و عوارض دیابت ، چاقی و دیابت ، تغذیه سالم و طب سنتی و ... برپا شد.

شهردار منطقه 9 ادامه داد: علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی، تست غربالگري دیابت در کليه خانه هاي سلامت و مراکز فرهنگی ، مساجد و مدارس در هفته دیابت  انجام شد.

محسنی اذعان داشت: در این ایام مشاوره دیابت و برگزاری مسابقات فرهنگی آموزشی با موضوع دیابت از دیگر برنامه های اداره سلامت شهرداری منطقه در این هفته بود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به برنامه های اجرایی این شهرداری در هفته دیابت خاطرنشان کرد: با ارائه برنامه هاي آموزشي ويژه افراد ديابتي در سطح منطقه در صدد هستيم تا شهروندان را بيش از پيش با اين بيماري آشنا کرده و شهروندان نیز از  خدمات ایستگاه های تندرستی و پایگاه های غربالگری بهره مند شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: