جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آبان 1395     
احداث موزه علوم و فناوری صنعت نفت در منطقه 22

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مولایی شهردار منطقه 22 از احداث و آغاز بکار موزه علوم و فناوری صنعت نفت در این منطقه در زمینی به مساحت 47 هزار متر مربع در کنار پژوهشگاه صنعت نفت منطقه خبر داد.

مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: موزه علوم و فناوری صنعت نفت یکی از موزه هایی است که در چارچوب طرح راه اندازی موزه های صنعت نفت در سراسر کشور پیش بینی شده و برای احداث آن زمینی در کنار پژوهشگاه نفت منطقه در نظر گرفته شده که کاملا از ویژگی های لازم برای تاسیس یک موزه و مرکز علمی – پژوهشی حوزه نفت در پایتخت برخوردار است.

وی همکاری شهرداری منطقه 22 با وزارت نفت در راه اندازی این مرکز را اقدامی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی،آموزشی و پژوهشی عنوان کرد و افزود: با تحقق موزه نفت نه تنها گام بزرگی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی به شیوه ای مفید و سازنده برداشته خواهد شد،بلکه این موزه می تواند جاذبه هایی را برای گردشگران داخلی و خارجی که از تهران دیدن می کنند،به همراه داشته باشد.

 در این موزه که در ساختمانی به مساحت 35 هزار متر مربع احداث می شود،دانش 108 ساله صنعت نفت و نقش علوم و فناوری های نوین در مراحل مختلف اکتشاف،استخراج،تولید و بهره برداری نفت و گاز به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: