جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 آبان 1395     
کنترل خروپف با بازوبند هوشمند

روزنامه ایران: برخی افراد هنگام خواب خر و پف می‌کنند و اطرافیان از این موضوع رنج می‌برند و نمی‌توانند خواب راحت و خوبی داشته باشند. برای حل این مشکل اخیراً ابزار پوشیدنی ساخته شده است که ضد خرخر (Anti-Snore) نام دارد. این وسیله به بازوی فردی که خروپف می‌کند بسته می‌شود و به محض اینکه کاربر شروع به خر و پف کردن می‌کند، دستگاه صدا را تشخیص داده و با ایجاد لرزش، خروپف‌کننده را وادار می‌کند بدون اینکه بیدار شود موقعیت حالت خود را تغییر دهد.
سازنده این دستگاه معتقد است بیشتر کسانی که در خواب خروپف می‌کنند معمولاً به پشت می‌خوابند و این دستگاه با لرزشی که ایجاد می‌کند فرد را به خوابیدن به پهلو هدایت می‌کند. البته دستگاه پوشیدنی ضد خرخر با اپلیکیشنی که روی تلفن همراه هوشمند که با سیستم عامل IOS و اندروید سازگار است، کار می‌کند. بنابراین باید تلفن همراه نزدیک فردی که بازوبند ضد خرخر را به بازویش بسته قرار بگیرد. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند عادت‌های خروپف کردن کاربر را ثبت کند تا وی علت این عادت خود را پیدا کند.
سازنده این ابزار پوشیدنی می‌گوید: دستگاه لرزش و بلوتوث به‌کار رفته در این بازوبند ضد خروپف بسیار کوچک و سبک است و به راحتی می‌تواند صدای خر و پف را از سایر صداهای موجود در محیط تشخیص دهد. علاوه بر این به گونه‌ای طراحی شده است که به محض اینکه فرد می‌خواهد شروع به خرخر کردن کند بدون بیدار کردن فرد باعث شود تا خروپف کاربر قطع شود.

گفتنی است جنس این بازوبند هوشمند از چرم لطیف و قابل انعطاف ساخته شده است تا وقتی کاربر هنگام خواب به بازوی خود می‌بندد راحت باشد. Anti-Snore قرار است در خرداد ماه 2017 به بازار آید و با قیمت 69 پوند به فروش برسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: