جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 آبان 1395     
معاون شهردار تهران در ديدار با مديران وكاركنان شهرداري منطقه ٦ تاكيد كرد :
حضور بانوان در مشاغل متناسب با تحصيلات در شهرداري تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در جريان ديدار معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران با مديران و كاركنان شهرداري منطقه ٦، رفاه و معيشت كاركنان، ایثارگران ، سلامت ، توجه به شایستگی های کارکنان و ارتقا جایگاه پرسنل ، رفع موانع تعاوني هاي مسكن و ارزيابي طرح تكريم اين منطق ، مورد بررسي قرار گرفت.

سيد جعفر تشكري هاشمي در جمع مديران شهرداري منطقه ٦ گفت : با توجه با اينكه رسيدگي به سلامت و وضعيت درماني همكاران، يكي از اولويت هاي مديريت شهري و مطالبه شهردار تهران از اين معاونت است، ارزيابي اين منطقه نشان ميدهد از خدمات مطلوب تري نسبت به ساير مناطق بهره مند هستند .

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران  با اشاره به سهم 25 درصدی بانوان شاغل در منطقه ٦ گفت : حضور بأنوان محترم در مشاغل متناسب و پذيرش مسئوليت مرتبط با تحصیلات و شغل در شهرداری تهران مورد تاکید است .

وي در ادامه با اشاره به اهميت تكريم ارباب رجوع در ادارات، إظهار كرد: خوشبختانه در اخرين ارزيابي صورت گرفته منطقه ٦ يكي از موفق ترين مناطق در بخش فرهنگ تكريم ارباب رجوع بوده است در عين حال  تکریم شهروندان باید به عنوان یک فرایند دائمی و پیوسته از سوی تمامی پرسنل شهرداری تهران مورد توجه قرار گیرد .

تشكري هاشمي در جريان اين بازديد بر رفع موانع تعاوني هاي مسكن منطقه تاكيد كرد و گفت: خوشبختانه به همت شهردار منطقه اقدامات خوبي در خصوص تعاوني هاي مسكن منطقه ٦ صورت گرفته است در عين حال كه مقرر شده تسهيلات لازم جهت تعاوني مسكن كاركنان فراهم شود و در عين حال، برخي كاركنان كه نياز به دريافت وام مسكن دارند نيز در اولويت قرار گيرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: