جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آبان 1395     
منطقه7 میزبان عاشقان سید و سالار شهیدان در میدان امام حسین (ع)

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 7 از آماده سازی میدان امام حسین (ع) براي پذيرايي از پياده روي بزرگ روز اربعين خبر داد.

سعید طلوعی با اشاره به پياده روي ده ها هزار نفري اربعين حسيني در تهران، گفت : همزمان با پیاده روی بزرگ اربعین حسینی از استان ها و شهرستان های مختلف کشور به حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا ؛ پیاده روی بزرگ اربعین حسینی با حرکت بیش از هزاران زائر آستان مقدس شاه عبدالعظیم (ع) از ميدان امام حسين در مسيري 14 کيلومتري برگزار می شود.

وی تصریح کرد: پایگاه ویژه زائران اربعین حسینی با ارائه خدمات فرهنگی و صلواتی منطقه 7 و ديگر مناطق در مسير پياده روي برپا می شود.

شهردار منطقه 7 یادآور شد: برپايي مجالس سوگواري و سخنراني مذهبي و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد ،سراهاي محلات و همچنين برپايي ايستگاه هاي صلواتي در غم شهادت حضرت امام حسين (ع) و خاندان آل الله از ديگر اقدامات اداره فرهنگي اين منطقه است.

وی با اشاره به اینکه احیا نهضت عاشورا سبب زنده نگه‏داشتن و ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‏‌ها و تربیت‌کننده و پرورش‌دهنده‌ی روح حماسه و ایثار است، خاطرنشان کرد: نهضت خونبار عاشورا درسي است براي همه انسان ها ، براي همه حق طلبان و عدالت مداران و آزادي خواهان و عاشقان و علاقمندان به مكتب اسلام.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: