جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1395     
معاون اجتماعی شهردار تهران:
شهرداری بیش از وظیفه اش برای ساماندهی و نوسازی مدارس هزینه می کند

به گزارش گروه آموزش وفرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری در خصوص ساماندهی مدارس تهران گفت: در ارتباط با مدارس باید بگویم اعتبار و بودجه قابل ملاحظه ای برای نگهداشت و بازسازی مدارس تصویب شده و هر ساله در تابستان و در آستانه بازگشایی مدارس و مهرماه به صورت گسترده شکل اجرایی به خود می گیرد.

مجتبی عبدالهی در صحن علنی سیصد و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه بازسازی و نوسازی و ساماندهی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و آبخوری های مدارس را شهرداری انجام می دهد، تصریح کرد: درست است که 30 میلیارد تومان اعتبار مصوب شوراست، اما باید بگویم که شهرداری حتی بیشتر از مصوبات هزینه ساماندهی و نوسازی مدارس می کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان های مختلف شهرداری همچون زیباسازی هر ساله اقدامات وسیعی در این زمینه انجام می دهند، ادامه داد: سایر سازمان های شهرداری نیز خارج از اعتبارات شورا در این خصوص هزینه هایی برای مدارس انجام می دهند.

معاون شهردار تهران با یادآوری اینکه مدارس تهران نسبت به گذشته وضعیت شان بهتر شده است، افزود: روز گذشته با آقای کمره ای که به تازگی در آموزش و پرورش استان تهران منصوب شده اند، جلساتی گذاشتیم تا انتظاراتی که طرفین از یکدیگر دارند مشخص شود تا همکاری ها گسترش یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: