جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1395     
مدير عامل اتوبوسراني:
اتوبوس هاي فرسوده از بعد آلودگي هوا و ايمني خطر آفرين هستند

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز، مدير عامل شرکت اتوبوسراني با اشاره به اينكه تفاهم نامه با ٧ شركت داخلي براي نوسازي اتوبوس ها بسته شده است، گفت:اتوبوس هاي فرسوده از بعد آلودگي هوا و ايمني خطر آفرين هستند و باید نوسازی شوند، این در حالی است که این بار نوسازي تنها به دوش شهرداري افتاده است.

پیمان سنندجي با اشاره به اينكه طرح نوسازي ميني بوس ها با موفقيت انجام شده است ،گفت :خوشبختانه در اين طرح توانستيم معضل ميني بوس هاي فرسوده را حل كنيم. وي با تاكيد بر اينكه نوسازي ناوگان اتوبوسراني در حال اجرايي شدن است،گفت :در حال حاضر با انعقاد تفاهم نامه با هفت شركت داخلي، نوسازي ناوگان اتوبوس راني شروع شده است و ٣١٠٠ دستگاه اتوبوس به روش پيمايشي و خريد خدمات به سيستم اتوبوسراني وارد مي شوند.

به گفته سنندجي، طبق بخشنامه دولت، اگر از برخي شركت هاي داخلي اتوبوس گازسوز خريداري شود تسهيلاتي با سودهاي كم بازده در اختيار خريداران قرار مي دهد. سنندجي با تاكيد بر اينكه اتوبوس هاي فرسوده هم از بعد آلودگي و هم از بعد ايمني خطر آفرين هستند، گفت: خوشبختانه اين اتوبوس ها داراي استانداردهاي عمومي و با كيفيت مناسب هستند و برخي تست ها نيز توسط اپراتورهاي شركت اتوبوسراني در حال انجام است، بنابراين اين اتوبوس ها با رفع ايرادات فني توليد شده و با كسب استانداردهاي خدمات لازم را به شهروندان ارائه مي كنند.

وي با انتقاد از عدم كمك دولت در نوسازي ناوگان گفت: متاسفانه دولت به تعهدات خود مبني بر نوسازي اتوبوس ها كمك نمي كند وكرايه ها نيز مطابق معيار بخش خصوصي نيست، بنابراين همه مشكلات نوسازي اتوبوس ها به دوش شهرداري تهران افتاده است كه حالا براي رفع اين معضل از بخش خصوصي نيز كمك گرفته است .به گفته سنندجي تا پايان امسال ٤٥٠ دستگاه اتوبوس نو به ناوگان جديد به ناوگان اتوبوس راني اضافه می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: