جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1395     
صادقی خبر داد:
اتخاذ تصمیمات مربوط به آلودگی هوا در کمیته اضطرار آلودگی هوا

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، رئیس سازمان مديريت بحران شهرداري تهران از همكاري اين سازمان با نهادها و دستگاه هاي ذيربط براي حل معضل آلودگي هوا خبر داد.

احمد صادقي با بيان اين كه آلودگی هوا و رسیدگی به وضعیت پیش آمده بخشی از وظایف سازمان محیط زیست به شمار می رود، افزود: تصمیمات مربوط به آلودگی هوا در کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران گرفته می شود.

وي با اعلام اين كه مدیریت بحران از این نظر که افزایش آلودگی هوا مشکلاتی برای شهروندان دارد در صورت نیاز، همکاری لازم را با تمامی دستگاه ها در این زمینه خواهد داشت، ادامه داد: همچنین توصیه های لازم به منظور رفع مشکلات در این زمینه ارائه می شود.

صادقي با اعلام اين كه بايد در نظر داشته باشیم که جدا از موضوعات مدیریتی یک وجه دیگر آلودگی هوا، موضوع فرهنگی آن است، تصريح كرد: در این زمینه شهروندان نقش بسیار مهمی دارند . به عنوان مثال استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به جای وسایل نقلیه شخصی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری درون شهری بخشی از این موضوعات به شمار می آید که شهروندان باید خود نسبت به انجام آن احساس وظیفه کنند.

اين مقام مسئول ادامه داد: ارائه توصیه ها و نکات آموزشی در این زمینه به منظور تغییر نگاه و افزایش مسئولیت پذیری در این زمینه بخشی از موضوعاتی است که همواره مد نظر قرار گرفته و به شهروندان ارائه می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: