جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1395     
برای اولین بار در شهر تهران؛
به روز رسانی برنامه زمانبندی حرکت مترو در منطقه 7

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 7 از به روز رسانی برنامه زمانبندی حرکت مترو در ورودی های ایستگاه های مترو سطح منطقه 7 برای اولین بار در شهر تهران خبر داد.

سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به آلودگی هوا و تقاضای شهروندان برای استفاده از حمل ونقل عمومی شهرداری منطقه 7 به روز رسانی برنامه زمانبندی حرکت قطارهای مترو در سطح این منطقه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به وجود خط های 1، 2 و 3 مترو و  11 ایستگاه در این منطقه ، عنوان کرد: نورپردازی ورودی های ایستگاه های مترو با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از دیگر اقداماتی است که در دستور کار این منطقه قرار دارد و تا یک ماه آینده به اتمام می رسد.

شهردار منطقه 7 در ادامه از احداث سومین پایانه تاکسیرانی منطقه  در کنار ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی خبر داد و تاکید کرد: این پایانه در مجاورت ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی به منظور تامین رفاه حال شهروندان و تسهیل تردد آنها به سایر مناطق شهر تهران احداث شد.

به گفته وی سکوسازی، احداث سرویس بهداشتی، نمازخانه و نصب نرده از دیگر اقداماتی است که در این پایانه انجام شد.

طلوعی با اشاره به احداث 3 خط در این پایانه، عنوان کرد: همزمان با اجرای این طرح، سکوهای این پایانه برای تردد معلولین و جانبازان نیز مناسب سازی شد.

وی با تاکید بر اینکه آماده سازی فضای مناسب در پایانه امکان بهره مندی معلولان از حمل و نقل عمومی در سفرهای شهری را فراهم می کند، خاطرنشان کرد: تسهیل توام با ایمنی در تردد معلولین و جانبازان یکی از مهم ترین اولویت های مورد توجه در منطقه 7 است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: