جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1395     
معاون شهردار تهران در حكم مشاور امور اجتماعي معاونت حمل و نقل و ترافيك تعيين نمود:
نگاه اجتماعي به پديده ترافيك تهران در 5 گام

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با صدور حكمي «دكتر فهيمه حسين زاده» را به سمت مشاور امور اجتماعي اين معاونت منصوب نمود و برای اولين بار يك بانوي جامعه شناس به عنوان مشاور معاون شهردار در حوزه حمل و نقل شهري منصوب شد.

دكتر مازيار حسيني اهم انتظارات خويش از مشاور اجتماعي اين معاونت را در قالب 5 اقدام اجرايي و گام عملي به شرح زير تعيين و مورد تأكيد قرار داد.

1- تعریف درست مسأله و هدایت صحیح جریان مطالعات اجتماعی طرح های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان ها و شرکت های تابعه آن.

2- ايجاد و توسعه ظرفيت هاي اجتماعي در برنامه هاي راهبردی معاونت حمل و نقل و ترافیک به جهت افزایش اثربخشی و پایداری سیاست های متخذه.

3- بهره ‌گيري حداكثري از ايده ها و تجربيات انديشمندان و نخبگان از طريق ايجاد ارتباط و جلب مشاركت متخصصان و صاحب نظران و استفاده از نظرات حرفه اي و دانش تخصصي ايشان.

4- ارتباط و تعامل اثربخش و سازنده با حوزه هاي ستادي و اجرايي و نهادها و سازمان هاي مرتبط براي شناسايي و ارزيابي ظرفيت هاي بالقوه موجود و به فعليت در آوردن اين توانمندي ها.

5- ارائه مشاوره هاي تخصصي در جهت ايجاد و تقويت يكپارچگي ظرفيت هاي اجتماعي درون سازماني معاونت در راستاي ارتقاء و بهبود ساز و كارهاي اداري.

گفتني است دکتر حسین زاده دارای مدرک دکترای جامعه شناسی مداخله گر از کشور فرانسه است و اجرای طرح مداخله اجتماعی در محله هرندی در منطقه 12 و تهیه 42 نقشه اجتماعی از این منطقه، از جمله تجارب و سوابق اجرايي مشاور معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در امور اجتماعي است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: