جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1395     
قبوض مودیان بدهکار عوارض پایدار شهرداری تهران به زودی توزیع می گردد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: مهلت پرداخت قبوض تا تاریخ 30 آذر ماه می باشد و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مودیانی که قبوض عوارض نوسازی را تا تاریخ یاد شده پرداخت کنند ازبخشودگی50 تا 70 درصدی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی بهره مند می گردند که تاریخ فوق نیز تمدید نمی گردد.

پس از فرآیند تولید و چاپ قبوض مزبور، توزیع آنها آغاز و به مودیان دارای بدهی معوقه مناطق 22گانه تحویل خواهد شد. مبالغ قبوض عوارض شامل بدهی معوقه و سالجاری می باشد و صرفا املاکی که بدهی قبلی داشته اند برای آنها قبض تولید و چاپ می گردد.

رزمی در ادامه یاد آور شد، اعطای تسهیلات تصویبی شورای اسلامی شهر تهران ، شامل مودیانی است که تا پایان سال 1394 نسبت به پرداخت عوارض نوسازی اقدام نکرده اند که با ابلاغ این مصوبه ، امکان بهره مندی مودیان مناطق 1تا8 و 22 از 50 % و مودیان مناطق9 تا21 از70درصد تسهیلات جرائم دیر کرد عوارض نوسازی فراهم گردیده است، ضمنا مشمول شدن این تسهیلات فقط برای مودیان محترمی است که تا تاریخ30 آذر ماه ، عوارض سالجاری را نیز پرداخت نمایند.

وی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب­رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر گردیده است که در ساعات اداری جوابگوی مودیان محترم می­باشند .

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: شهروندان محترمی که عوارض و بهای خدمات را در سال گذشته پرداخت کرده اند مشمول تولید قبوض نیستند و صرفا برای مودیانی که دارای بدهی عوارض می باشند قبض چاپ و توزیع خواهد شد .

وی افزود، شهروندان گرامی می توانند، جهت پرداخت قبوض عوارض و بهای خدمات ملک خود به پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی http://daramad.tehran.ir مراجعه نمایند. ضمنا در صورت تمایل به مراجعه حضوری می توانند به ادارات درآمد شهرداری های مناطق 22گانه و یا نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: