جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1395     
معاون دادستان تهران:
بخشی از ساخت و ساز های غیرمجاز شهرک زیتون به دستور شورای تامین تخریب شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران گفت: صبح امروز به دستور شورای تامین و با حکم مرجع قضایی بخشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک زیتون تخریب شد.

مرتضی تورک با اشاره به  اینکه 400 ساخت و ساز غیر مجاز صبح امروز در شهرک زیتون واقع در حریم منطقه13 تخریب شد، اظهارکرد: مرحله دوم تخریب  نیز با رای کمیسیون ماده 100 انجام خواهد شد.

معاون دادستان با اشاره به اینکه مرحله اول تخریب با حکم قضایی و دستور شورای تامین استان تهران انجام شده است، تصریح کرد: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در پایتخت برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است که واگذاری شهرک زیتون در سال 62 توسط وزیر وقت کشاورزی صورت گرفته بود که  متأسفانه این واگذاری بدون استعلام از محیط زیست و بدون توجه به مقوله زیست محیطی آن منطقه انجام شده است.

چندی پیش نیز مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از ضرورت تحویل زمین معوض به زمین‌داران شهرک زیتون در پارک‌ملی سرخه‌حصار و پیش‌بینی چند نقطه جدید(فاز 8 و 11 پردیس، یک نقطه در پرند و یک نقطه در دماوند) برای مالکین این شهرک خبر داده بود که متاسفانه با استقبال آنان مواجه نشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: