جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 اسفند 1392     
جنجال تهدید کارمند سابق منزل نتانیاهو

 

عصر ایران: یک کارمند سابق منزل مسکونی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تهدید کرده است اسناد و مدارکی در اختیار دارد که در صورت افشای آنها، نتانیاهو را با رسوایی بزرگی روبه رو خواهد کرد.

در همین رابطه شبکه دوم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: این کارمند سابق منزل مسکونی نتانیاهو تهدید کرده است در صورت برآورده نشدن مطالباتش، جزئیات رسوا کننده ای از اتفاقات در این خانه را مطرح می کند.

منزل مسکونی در اختیار نتانیاهو به عنوان نخست وزیر اسرائیل یکی از ساختمان های حفاظت شده و برای تهیه وسایل و مواد مورد نیاز و برنامه ریزی حضور مهمانان نخست وزیر و برگزاری برخی مراسم ها و دیدارها در این مکان، دارای دفتری جداگانه با تعدادی کارمند است.

وی همچنین گفته است که دلایل، شهادت و اسناد و مدارک کاملی را از زندگی نتانیاهو و همسرش سارا در اختیار دارد تا موضوعات مطرح شده را ثابت کند.

شبکه دوم تلویزیون اسرائیل اضافه کرد: این کارمند سابق در منزل نتانیاهو شاهد رفتارهای نامناسب در منزل نتانیاهو میان وی و همسرش سارا با کارمندان ارشد بوده است.

این تهدیدات به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد و اضافه کاری این کارمند سابق صورت گرفته است. او مدعی است با وجود اینکه ساعت های زیادی را خارج از ساعت کاری معمول فعالیت می کرد اما مبلغی برای اضافه کاری خود دریافت نمی کرد.

این کارمند با یکی از کارمندان ارشد دفتر نظارت و بازرسی دولت دیدار کرده است و  قصد دارد شکایت رسواکننده ای را علیه نتانیاهو و همسرش ارائه کند.

براساس این گزارش، این کارمند گفته است که شاهد رفتارهای نامناسب از سوی نتانیاهو و همسرش علیه کارمندان ارشد بوده است.

او همچنین خواستار دریافت مبلغ 200 هزار شیکل ( 57 هزار و 32 دلار) برای خودداری از افشای مطالب رسواکننده شده است. در همین ارتباط میان وکیل این کارمند معترض و مقاماتی در دفتر نتیانیاهو تماس هایی برقرار شد.

شبکه دو تلویزیون اسرائیل اضافه کرد: دفتر نخست وزیر اسرائیل با پرداخت 50 هزار شیکل ( 14 هزار و 258 ) و ارائه یک فرصت شغلی به این کارمند ناراضی موافقت کرده است با این حال این تماس ها با شکست روبه رو شد. البته دفتر نتانیاهو هم با رد تهدیدات گفته است این تهدیدات در راستای سوء استفاده از یک شخصیت در پست های عمومی صورت می گیرد.


 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: