جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
3 زمین فوتبال چمن مصنوعی روباز در منطقه 7 به بهره برداری رسید

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 7 از افتتاح 3 زمین فوتبال چمن مصنوعی در محلات منطقه خبر داد و گفت: با بهره برداری از این سه زمین چمن مصنوعی مجموعه چمن های مصنوعی در  این منطقه به 6  عدد افزایش یافت.

دکتر سعید طلوعی با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست های شهرداری تهران در امر توزیع عالانه امکانات ورزشی در محلات و توسعه فضاهای ورزشی و توسعه طرح های همگانی ورزش، 3 زمین فوتبال چمنی پل چوبی، هزاره و ساعی در این منطقه احداث و به بهره برداری رسید.

وی به حذف و کاهش بسیاری از هزینه‌های مربوط به آماده سازی، کاشت و نگهداری زمین  چمن طبیعی در مقایسه با زمین چمن مصنوعی اشاره و خاطر نشان کرد: قابلیت استفاده دائمی و همیشگی از زمین چمن مصنوعی و مقاومت زیاد در مقابل عوامل جوی ،اساسی ترین مزیت استفاده از چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی به شمار می آید و باعث شده  تا عمر مفید چمن مصنوعی نسبت به زمینهای مشابه چمن طبیعی بسیار بیشتر شود.

شهردار منطقه 7 در ادامه از افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز این منطقه در راستای بالا بردن سطح رضایتمندی و رفاه شهروندان خبر داد و عنوان کرد: احداث مجموعه ورزشي شهيد توکلي و سوله هاي ورزشي مرودشت با امکانات ورزشي متنوع با هدف توزيع عادلانه امکانات اجتماعي و رفاهي در سطح منطقه به ويژه محلات کم برخوردار  با ايجاد ظرفيتهاي ورزشي جديد ضمن افزايش سرانه ورزشي منطقه باعث ايجاد شادابي و تندرستي در ساکنين اين بخش از منطقه مي شود .

وی با اشاره به احداث شصتمين بوستان منطقه در خيابان اجاره دار، یادآور شد: براي رفاه حال شهروندان اين بوستان به آبنما، زمین بازی کودکان، پايه چراغ و مبلمان شهري تجهيز خواهد شد.

دکتر طلوعی عنوان کرد: اجراي طرح هاي متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زيباسازي و افزايش سرانه  فضاي سبز از جمله برنامه های مهم  شهرداری منطقه براي جلب رضايت شهروندان است.

وی در پایان تاکید کرد: در زمين خياط خانه سابق ارتش که به مساحت 8 هزار متر مربع است برنامه ريزي شده تا مجموعه ورزشي چندمنظوره و در چندين طبقه در مساحت يک هزار متر مربع و در 7 هزار مترمربع باقيمانده فضاي سبز با امکانات ويژه و استانداردهاي روز دنيا احداث شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: