جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
تجهیز سایت های برف روبی شمال شرق تهران به امکانات زمستانی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اجرای نخستین مانور برف روبی منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این مانور  سایت های برف روبی منطقه 4 برای بارش های ناگهانی پاییزی در آماده باش قرار گرفتند.

حسین سیگارودی با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل پاییز و احتمال بارش های ناگهانی باران و برف و جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی معابر و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان، سایت های برف روبی نواحی 9 گانه تجهیز و در آماده باش کامل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این فصل اهم وظایف اداره خدمات شهری و نواحی نه گانه جلوگیری از مسدود شدن راه ها در صورت بارش هاست، افزود: کلیه تمهیدات لازم و کافی در این خصوص اندیشیده و تجهیز کامل صورت گرفته است.

سیگارودی خاطرنشان کرد: در این راستا از ابتدای فصل پاییز تمامی سایت های برف روبی سطح منطقه به کانکس های مخصوص اسکان عوامل انسانی برف روبی تجهیز شده اند.

وی در ادامه از جانمایی و  نصب مخازن شن در سطح معابر محلی و بزرگراهی خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان 4000 تن شن مخصوص برف روبی در سطح منطقه جانمایی شد.

معاون خدمات شهری منطقه در پایان با اشاره به تامین 30 درصد ماشین آلات برف روبی گفت: در این راستا 50 دستگاه ماشین برف روبی برای اجرای مناسب و به موقع برف روبی آماده به خدمت است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: