جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
خرید اتوبوس های برقی جدید توسط سازمان حمل و نقل لس آنجلس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل لس آنجلس به لطفه بودجه 4.3 میلیون دلاری دریافتی از وزارت حمل و نقل ایالات متحده و به منظور توسعه پاک ترین و مقرون به صرفه ترین خودروها در سیستم حمل و نقل این ایالت، پنج اتوبوس برقی 18 متری جدید را خریداری کرده و هشت ایستگاه شارژ جدید را برای خط Orange Line سیستم BRT شهر San Fernando تاسیس خواهد کرد.

به همراه مالیات فروش 5.8 میلیون دلاری تایید شده این سازمان در سال 2008، به طور کلی 10.1 میلیون دلار برای تسریع تبدیل اتوبوس های خط Orange Line به اتوبوس های برقی هزینه خواهد شد. اتوبوس های برقی New Flyer Xcelsior XE40 اواخر سال آینده در این خط به بهره برداری خواهند رسید.

خط Orange Line شلوغ ترین مسیری خواهد بود که تاکنون برای سیستم های تمام برقی تست شده است. گمان می رود این طرح ثبات و قابلیت اطمینان به تکنولوژی باطری یون لیتیوم برای خطوط حمل و نقل شلوغ را نشان دهد. خط Orange Line روزانه حدود 27 هزار مسافر داشته و اتوبوس های آن مسافتی در حدود 28 کیلومتر را بین شمال هالیوود و Chatsworth طی می کنند. این خط یکی از موفق ترین سیستم های BRT در منطقه است و در دهه اول افتتاح خود 74 میلیون مسافر را جابه جا کرده است.

این اتوبوس های برقی جدید جایگزین اتوبوس های گازسوز 18 متر کنونی می شوند که اکنون به پایان دوره خود نزدیک شده اند. این اتوبوس های دارای دوره زمانی 12 ساله هستند. با اتمام ماه جاری دقیقا 11 سال است که این اتوبوس ها در Orange Line استفاده می شوند. در حال حاضر 43 اتوبوس 18 متری در خط Orange Line فعال هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: