جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
توسعه روابط ایران و پاکستان

خبرگزاری ایسنا: آصف علیخان درانی در بدو ورود به فرودگاه زاهدان در جمع اصحاب رسانه با بیان این‌که «سه ماه است به عنوان سفیر پاکستان به ایران آمده‌ام» اظهار کرد: برای اولین بار است که به زاهدان سفر کرده‌ام و هدف از این سفر توسعه روابط تجاری بین دو کشور دوست و همسایه است.
وی با اشاره به ملاقات رئیس‌جمهور ایران  و نواز شریف نخست وزیر پاکستان افزود: در این سفر به دنبال  تحقق هدف افزایش سقف تجارت بین  دو کشور تا 5 میلیارد دلار هستیم.
وی با اشاره به خواهرخواندگی  گوادر و چابهار گفت: برای توسعه روابط تجاری 2 کشور از بندر چابهار بازدید و با مسئولان این شهرستان ملاقات خواهم کرد. علاوه بر این از دو گذر مرزی ریمدان  و پیشین که با توافق ایران و پاکستان افتتاح شدند ، بازدید خواهم کرد که نسبت به تحقق سقف تجاری کشورها راهکارهای لازم اتخاذ شود.
سفیر پاکستان اظهار کرد: برای تحقق این هدف و رضایت مردم و بازرگانان  دو کشور  همچنین با استاندار سیستان و بلوچستان و اتاق بازرگانی استان دیدار می‌کنم.
وی از دیگر برنامه‌های خود در سفر به استان را ملاقات با مسئولان کشور پاکستان در تفتان و گوادر جهت تسریع روابط بین طرفین عنوان کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: