جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
اتمام پروژه توسعه درمانگاه شهرداری منطقه 19 تا پایان سال

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی منطقه 19 از پیشرفت 46 درصدی پروژه توسعه درمانگاه شهرداری منطقه و اتمام این پروژه تا پایان سال خبر داد.

شهنام جوادیان گفت: این درمانگاه با داشتن امکانات پیشرفته و پزشکان متخصص در راستای ارائه خدمات درمانی و ارتقاء سطح سلامت شهروندان ایجاد شده و با توجه به نبود بیمارستان در این منطقه ضرورت توسعه درمانگاه و ارائه خدمات پزشکی بیشتر جهت رفاه حال شهروندان در برنامه سال جاری قرار گرفته است.

به گفته وی پروژه توسعه درمانگاه شهرداری این منطقه به مساحت 900 متر مربع در سه طبقه در حال انجام است و با اتمام آن بخش هایی که در فاز اول با محدودیت فضا روبرو بودند گسترش و یا بخش های جدید ایجاد خواهد شد.

جوادیان به فعالیت احداث معبر درسطح منطقه اشاره و بیان کرد: این فعالیت شامل روسازی، پیاده رو سازی و احداث نهر و کانیو است که در حال حاضر در معابر فرعی خیابان سبلان در حال اجرا است.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری با بیان اینکه فعالیت ایجاد کانال شقایق با هدف جمع آوری آب های سطحی رو به اتمام است تصریح کرد: این پروژه 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا 45 روز دیگر به اتمام برسد.

جوادیان به پروژه دیگری در خصوص جمع آوری آبهای سطحی اشاره و بیان کرد: کانال جمع آوری آبهای سطحی معبر شکوفه جهت جمع آوری آبهای سطحی باند شمالی بلوار شکوفه در حال ایجاد  و با 230 متر طول تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیش بینی می شود این پروژه تا یک ماه دیگر به اتمام برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: