جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
برای اولین بار در سطح مناطق شهرداری تهران
شهرداری منطقه 15 موفق به اخذ جایزه ملی کیفیت ایران در سطح اشتهار به کیفیت شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 تهران از کسب گواهینامه اشتهار به کیفیت توسط این منطقه در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران خبر داد.

دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: براساس ارزیابی انجام شده در فرایند سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران، منطقه 15 برای مدیریت کیفیت خدمات امور شهری و فضای سبز در گروه محصولی خدمات فردی، گروهی و اجتماعی امتیاز لازم برای دریافت تقدیرنامه در سطح اشتهار به کیفیت را کسب و گواهینامه مربوطه را دریافت کرد.

به گفته وی در سیزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که با حضور وزیر نفت، معاون رئیس جمهور در سازمان محیط زیست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ، مدیر انجمن کیفیت ایران برگزار شد، تندیس و گواهینامه ها در جایزه ملی کیفیت به شهرداری منطقه 15 اعطا شد.

این گزارش حاکی است، شهرداری منطقه 15 به عنوان یکی از پیشگامان در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران نامزد جایزه ملی کیفیت در مرحله « اشتهار به کیفیت» شدکه پس از ارزیابی های انجام شده در سیزدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران از سوی سازمان ملی استاندارد ایران گواهینامه را کسب کرد.

شایان ذکر است، براساس خوداظهاری منطقه در خصوص خدمات ارائه شده به شهروندان و رضایتمندی آنان، بررسی های لازم توسط ارزیاب و تیم ارزیابی انجام و منطقه موفق به اخذ سطح اشتهار به کیفیت این دوره گردید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: