جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 آبان 1395     
«توستر»پیام رسان هم ساخته شد

روزنامه ایران: هر روز ارسال پیام‌ها شکل فناورانه تری به خود می‌گیرد ولی کار شرکت سازنده توستر Toasteroid، شاهکار است. این توستر هوشمند به شما اجازه می‌دهد که صبحانه‌ای کاملاً شخصی شده و منحصربفرد را برای خود، دوستان و خانواده‌تان آماده کنید.
تنها کافی است در اپلیکیشن ویژه این توستر، پیام خود را تایپ و سپس ارسال کنید به محض اینکه دوستتان Toasteroid را روشن می‌کند نان تستی را تحویل می‌گیرد که پیام شما روی آن کاملاً نقش بسته است.
 
این پیام می‌تواند سلام، اظهار دوست داشتن، آرزوی موفقیت، پیام تبریک تولد، علامت لایک و... باشد یا اینکه حتی به سلیقه خودتان برای فرد مورد نظر یک شکل طراحی و ارسال کرده باشید. درواقع این توستر هوشمند درست مانند یک بوم نقاشی عمل می‌کند تا خواسته‌های شما روی نان نقش ببندد.
 
به محض ارسال پیام از تلفن هوشمند به توستر هوشمند از طریق بلوتوث و...، میکروفیلامنت‌های موجود در بخش داخلی توستر المنت‌هایی خاص را گرم می‌کنند تا تصویر یا نوشته روی نان حک شود. همچنین می‌توانید اپ را طوری تنظیم کنید که قرار ملاقات، نوبت دندانپزشکی و کارهایی که باید به یاد داشته باشید صبح زود هنگام صرف صبحانه روی نان تست شده به شما یادآوری کند و به این ترتیب هیچ یک از قرارهای خود را فراموش نکنید.
این توستر هوشمند همچنین با اتصال به سامانه وضعیت آب و هوایی می‌تواند با کمک نان‌ها به شما هشدار دهد که امروز بارانی است، هوا سرد می‌شود و... این توستر هوشمند با پیش فروش به بهای 85دلار، اکنون در حال جمع‌آوری سرمایه است ولی هنوز قیمت نهایی و زمان ورود آن به بازار مشخص نیست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: