جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 20 آبان 1395     
معاون شهردار تهران در جمع اعضاي تعاونی مسکن باران تاکید کرد :
پروژه "باران" فعال مي شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران صبح امروز با حضور در محل پروژه تعاوني مسكن باران منطقه ١٩ و در دومين نشست با اعضاي اين تعاوني بر رفع مسائل و مشكلات موجود و ارائه تسهيلات بانك شهر به منظور تسريع و تسهيل در پيشرفت پروژه باران تاكيد كرد.

سيد جعفر تشكري هاشمي با گفت: خانه دار شدن همه همكاران، هدف اصلي مديريت شهري و مورد تاكيد شهردار محترم تهران است و لذا تمام تلاشمان بر اين است تا چه همكاران در شهرداري و چه افرادي كه سهام اعضاي تعاوني را خريداري كرده اند، خانه دار شوند.

وي تصريح كرد: شناخت اعضا و خريداران و نحوه مشاركت آنها در پروژه، نخستين اقدامي است كه بايد تا پايان هفته جاري صورت گيرد.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران تصريح كرد: تفكيك سهامداران اين پروژه از ساير پروژه هاي منطقه از ديگر اقداماتي است كه بايد در اولين فرصت صورت گيرد .

تشكري هاشمي از ارائه تسهيلات بانك شهر به اعضاي تعاوني مسكن خبر داد و گفت: با معرفي اعضا به بانك شهر، وام ٥٠ ميليون توماني براي هزينه در پروژه مسكن باران به اعضاي اين تعاوني ارائه خواهد شد.

معاون توسعه منابع انساني شهرداري تهران تاكيد كرد: تلاش مي كنيم تا در چهارچوب قوانين و مقررات براي خانه دار شدن همه همكاراني كه عضو تعاوني هستند كمك كنيم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: