جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آبان 1395     
با هدف مدیریت حوادث بحرانی ؛
نشست فصلی ستاد مدیریت بحران در منطقه 11 برگزار شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، به منظور برنامه ریزی برای هماهنگی و تعامل بین سازمان های تخصصی و عمومی شهر تهران در حوادث بحرانی؛نشست فصلی پاییز ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

نشست فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه 11با حضور مدیران شهری ،نمایندگان ادارات و سازمان های آب و فاضلاب ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، مر كز اورژانس تهران ، شرکت برق ، راهنمایی ورانندگی منطقه11، کلانتری ، مخابرات مرکز دانشگاه ، شرکت گاز ، شرکت مترو  ، بیمارستان ها  ، هلال احمر ، مرکزبهداشت و ... در سالن پایگاه ویژه کلهر واقع در میدان حسن آباد برگزار شد.

در ابتدای نشست عادل قایق ور دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 11 به موضوع لرزش ساختمان ها در اثر تردد قطارهای خط دو مترو در خیابان فیاضی پرداخت و نمایندگان هر یک از سازمان های مرتبط با موضوع نظرات و پیشنهادات خود را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

گفتنی است با توجه به مهم بودن موضوع ادارات برق فارابی ، فاضلاب منطقه 5 ، گاز منطقه 2 و مرکز مخابرات توحید نسبت به بررسی شبکه های خود در محدوده فوق اقدام و کنترل مستمر تا پایان رفع مخاطره را در دستور کار خود قرار داده و همچنین حرکت قطارها در محدوده دو ایستگاه نواب و حر از جهت کاهش سرعت و عدم رسیدن قطارها در دو مسیر به نقطه فوق توسط شرکت مترو مدیریت شود.

در راستای این نشست اتخاذ تصمیمات بر اساس مبانی مدیریت بحران و هماهنگی بهتر در نحوه عملکرد صحیح و تعامل ارگان ها، نهادها و سازمان های ذی ربط با توجه به اهمیت موضوع و الزام سازمان ها به اجرای بندهای صورتجلسه مقرر شد کلیه مصوبات ظرف یک هفته  به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارائه تا از طریق این سازمان پیگیری شود .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: