جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آبان 1395     
اندازه گیری آلاینده های محیط زیستی در منطقه 21

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از اندازه گیری آلاینده های محیط زیستی این منطقه در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی-زمین پاک خبر داد .

مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : با عنایت به استقرار الگوی ممیزی و مدیریت محیط زیستی (EMAS) در منطقه 21 و لزوم پایش و اندازه گیری میزان آلایندگی ایجاد شده در اثر فعالیت های کارخانجات ، کارگاه ها و مراکز صنعتی ؛ واحد محیط زیست شهرداری منطقه 21 با همکاری شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به اندازه گیری میزان آلاینده های محیط زیستی سطح این منطقه اقدام کرد.

به گفته ی این مقام مسئول ؛ در این راستا مواردی نظیر صوت محیط زیستی در سایت های بوستان ریما ، محوطه موتوری سنگین ، کارگاه عمران ناحیه 2 و ایستگاه بازیافت و در 16 نقطه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه افزود : طی بازدیدهای انجام شده ؛ میزان آلایندگی بویلر ساختمان های دارای موتورخانه شامل معاونت فرهنگی-اجتماعی ، ستاد مدیریت بحران ، ناحیه یک ، ناحیه دو ، ناحیه سه ، مجتمع مهارت آموزی و کارآفرینی بهاران و خروجی اگزوز ادوات فضای سبز همچون اره موتوری ، هایکاتر ، حاشیه زن ، چمن زن ، ترون زن و غیره اندازه گیری شد.

زنگنه فر در پایان خاطرنشان کرد : میزان ذرات معلق در هوا در کارگاه عمران ناحیه دو و پساب چاه جذبی در ایستگاه بازیافت نیز برای نخستین بار در منطقه 21 اندازه گیری شد .

لازم به ذکر است ؛ نتایج این اندازه گیری ها با استانداردهای موجود مطابقت داده شده و عدم انطباق ها شناسایی و در اسرع وقت رفع خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: