جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 آبان 1395     
کودکان بازمانده از تحصیل شرق تهران ساماندهی می شوند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی  شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه 8، از اجرای طرح "جهاد مهربانی" با هدف محرومیت زدایی و ساماندهی کودکان بازمانده از تحصیل در شرق تهران خبر داد.

علی تیرگر در این باره گفت: در راستای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی محرومان شهر تهران ، شناسایی و ساماندهی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل که دچار مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند را  در قالب طرح جهاد مهربانی اقدام به ساماندهی این قشر از جامعه کرده است.

وی افزود: شهروندان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع رسانی این طرح، به سرای محلات و  سه ایستگاه  مستقر در چهار راه شهید مدنی،میدان نبوت و فلکه اول تهرانپارس مراجعه نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه 8، گفت: چاپ و نصب بنر،تهیه و توزیع بروشور، ارسال 6 هزار  پیامک، توزیع پوستر در ساختمان های اداری، سرای محلات شرق تهران نیز در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

تیرگر در ادامه تصریح کرد: افراد علاقه مند به کمک کردن به این قشر از جامعه شامل خیرین و حامیان کودکان کار می توانند تخصص و توانمندی های خود را از طریق در اختیار دانش آموزان و خانواده های آنان قرار دهند .

لازم به ذکر است؛ در همین راستا نشست هایی با شورایاران ، کمیته امداد، بنیاد شهید، آموزش و پرورش، روحانیون مساجد و ... در حال انجام است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: