جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
زیبایی بصری آرامش شهروندان را به دنبال دارد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو  با بیان اینکه اداره زیباسازی منطقه متولی اجرای عملیات بهبود سیمای شهر می باشد اظهار داشت: توجه به زیبایی بصری شرط آرامش شهروندان است و این مهم در اولویت عملکرد اداره زیباسازی منطقه میباشد.

عباس صمدیان با اعلام این خبر گفت : فعالیت اداره زیباسازی منطقه دقت و توجه به عملکرد زیباسازی در محلات و نواحی 9 گانه تاکید کرد.

وی افزود : اداره زیباسازی به واسطه وظایف خود در راستای بهبود سیمای بصری و فراهم آوردن شرایطی برای آرامش شهروندان نقش بسزایی در کسب رضایت مردم که مهم ترین دغدغه مدیریت شهری است دارد.

 صمدیان در ادامه تصریح کرد : اجرای عملیات رنگ آمیزی حجم خانه رویایی واقع  در بزرگراه حکیم، شرق به غرب بعداز خروجی بزرگراه شیخ فضل الله مطابق با استاندارهای موجود را امری مهم و قابل توجه در عملکرد اداره زیباسازی منطقه دو میباشد .

وی افزود : نصب و جمع آوری به موقع پرچم ها و ریسه های مناسبتی و نقاشی دیواری خیابان ستارخان  به متراژ 300مترمربع از دیگر اقداماتی است که در اداره زیباسازی منطقه به آن توجه شده و صورت گرفته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: