جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
با احداث 7 پایانه و مبدا خط انجام شد
توسعه شبکه حمل و نقل عمومی در منطقه 15

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، با احداث و بهره برداری از  7 پایانه و مبدا خط در این منطقه شبکه حمل و نقل عمومی ساماندهی شده است.

سالمی با اعلام مطلب فوق افزود: با بهره برداری از این پایانه ها در سالجاری؛ تعداد پایانه های حمل و نقل عمومی درون شهری در سطح نواحی هشتگانه به 15 پایانه حمل و نقل عمومی درون شهری رسید.

به گفته وی خطوط حمل و نقل عمومی نیز به 64 خط شامل 4 خط BRT ، 36 خط اتوبوسرانی و مینی بوسرانی و 24 خط تاکسیرانی توسعه یافته وعملیات احداث سه ایستگاه خط 6 مترو نیز شامل بعثت، رضایی و میدان خراسان در حال احداث است.

سالمی در ادامه به وسعت شبکه بزرگراهی منطقه، واقع شدن در مسیر ورودی و خروجی جنوبشرق تهران و تردد بالای وسایل نقلیه سنگین و سبک، مرکز جذب و پخش مسافران شهری و ... اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا اقدامات کارشناسی و تخصصی در خصوص ساماندهی و توسعه شبکه حمل و نقل عمومی و روان سازی تردد و کاهش تصادفات درون شهری انجام شده است.

شایان ذکر است، منطقه 15 در حال حاضر دارای 15 پایانه حمل و نقل درون شهری ( اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی شامل پایانه خاوران، ولی عصر(عج)، هاشم آباد، کیانشهر، رضویه، قیامدشت، پردیس، ضلع شمال میدان بسیج، ثامن الحجج(ع)، مشیریه، مسگرآباد، والفجر، کوهسار، خاورشهر و شهرک بروجردی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: