جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 آبان 1395     
جابجایی زائرین حسینی در خاک عراق بر عهده شهرداری تهران است

به گزارش گروه حمل و نقل وترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با خدمات حمل و نقلی ایام اربعین به زائران حسینی گفت: چند سالی است که وظیفه سرویس دهی حمل و نقل اربعین حسینی به زائرین برعهده شهرداری تهران است.

مازیار حسینی افزود: در سال جاری کل جابجایی زائرین حسینی در داخل خاک عراق به حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران واگذار شده و شرکت واحد اتوبوسرانی به طور کامل درگیر این موضوع است.

وی در ادامه تصریح کرد: سرویس دهی به زائران اربعین حسینی از سه مرز خاص و مشخص (مهران، شلمچه و چزابه) به داخل خاک عراق برعهده معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خواهد بود و امیدواریم همچون سنوات گذشته این وظیفه را به خوبی به سرانجام رسانیم و شرمنده زائرین گرامی نشویم.

وی با بیان اینکه برای تامین اتوبوس های جابجایی زائرین از ظرفیت حمل و نقل کل کشور بالاخص کلانشهرها (از جمله شهرداری مشهد) استفاده می شود، عنوان کرد: بخشی از این اتوبوس ها در قالب سرویس های تشریفاتی و برای اجرای مراسمات خاص در نظر گرفته می شوند.

وی در ادامه این گفتگو با اشاره به اینکه مسئولیت تردد زائرین در ایام اربعین حسینی بر عهده معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است، اظهار داشت: شهرداری تهران تصمیم دارد همچون سنوات گذشته هزینه ای بابت سرویس دهی به زائران از طریق اتوبوس های مذکور از زائرین دریافت ننماید.

حسینی با بیان اینکه ظرفیت اعزام اتوبوس ها به سه مرزهای مذکور بستگی به میزان تقاضا دارد، بیان کرد: جابجایی مسافران توسط اتوبوس ها از نقطه مبدا تا مقصد (نجف و کربلا) به صورت پاره خطی انجام می گیرد چرا که این امر موجب کاهش زمان سفر می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: تدبیر ما ارائه سرویس مناسب به زائرین حسینی با توجه به میزان تقاضا و حجم زیاد آنها است لذا امیدواریم که ارائه سرویس حمل و نقل به زائرین در سال جاری همچون سالهای گذشته به خوبی انجام گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: